Seafood oběd

Dne 23. 11. jsem byla pozvaná Mattem na Christmas celebration s jeho kolegy z práce a jeho rodiči.

Oslava se konala v jedné seafood restauraci, kde připravují pochutiny z čerstvého seafood. Sešlo se nás tam 6 u jednoho stolu. Jen co jsem usedla, už mi pan čísník pokládal na klín látkový ubrousek. Chvíli na to se v mé sklenici blýskalo bílé vínko. Prohodila jsem pár slov s ostatními přítomnými a už se nesly obrovské tři mísy se seafood, které bylo většinou vařené nebo syrové. Viděla jsem ty potvory na vlastní oči poprvé a vůbec jsem nevěděla, jak zacházet s náčiním na loupání skořápek. Matt mi ale pomohl...zlatý to človíček. Bez něj by mi trvalo snad celý den, než bych to všechno snědla.
První zážitek byl s oyester (nevím v češtině a hledat se mi to ani nechce). Potvůrka byla sirová a vypadala opravdu odpudivě. Neušetřila jsem se trapasu, kdy mi všichni pochopitelně v angličtině říkali, ať to polknu a nekoušu. Já samozřejmě neznala ani jedno z daných sloves, tak jsem to instinktivně začala kousat. Mno, bylo to nahořklé...tak jsem pochopila, co mi celou dobu všichni říkali. Tak se člověk učí nová slovíčka :-D Další byly na řadě krevety, kraby, (jakýsi) mořský brouk a uzený losos (zbožňuju). Nejlepší z toho všeho byl krabík. Byla jsem s jezením poslední...a ostatní na mě čekali, jak jsem si po té mohla všimnout. On totiž následoval druhý chod. Ten se skládal ze smažené kalamáry, krevety a chipsů (něco jako smažené hranolky), zeleniny. Smažená chobotnice byla fakt delikátní, protože nebyla mastná a hlavně masíčko nebylo gumové, jak bývává. Tím, že byla čerstvá, bylo to jako skutečné maso. Fakt mňamka. Ostatní jsem jen ochutnala, protože smaženému zrovna neholduji. Jako dezert jsem si dala na půl s Mattem Coffee&Donuts, což byly tři kuličky jako Donuts, kopeček úžasné banánové zmrzliny, kávové želé s vanikovým pudinkem a medové sučené hrozny s cukrovou vatičkou.

Oběd byl skvělý a společnost také...velmi přátelská. Než jsme se s rodiči rozloučili, pozvali mě k ním na Christmas Eve a Christmas Day. Takže už vím, kde a s kým budu na Vánoce :-)

Žádné komentáře: