Viva International College

Podle mého názoru studium angličtiny v jazykové škole v zahraničí má efektivnější dopad na studenta. To, co se naučí ve škole, může ihned používat v praxi, což je to nejlepší, v čem je výhoda jazykovky v zahraničí. Ovšem když se řekne zahraniční jazyková škola, neznamená to automaticky, že je kvalitní.
Já si vybrala Viva College, protože tato škola měla velmi zajímavou cenovou nabídku "zaplať 7 týdnů a dostaneš 2 týdny zdarma". Jelikož jsem si celý pobyt i studium v Austrálii platila sama a nemohla jsem si dovolit moc utrácet, byla jsem za tuto nabídku vděčná. Nevím, zda bych to udělala znovu po zkušenostech, které nyní se školou mám.
Studium je víceméně v pohodě až na komunikaci s vedoucími pracovníky. Moje agentura mě však neinformovala dostatečně o průběhu výuky na dané škole. Nejspíš nedostala dostatečné informace od školy nebo se sama neinformovala. Zkrátka a dobře jsem si předplatila 8 týdnů Intensive general english course a FCE kurz proloženo prázdninami na práci. To, že člověk musí odstudovat 12 týdnů general english, aby mohl postoupit do vyššího levelu snáze (mít modul test nad 75 %), to už mi nikdo neřekl...stejně tak, pokud chce jít někdo o level výše, musí napsat test na min. 90 %. Pro mě připadá v úvahu druhá možnost...těžce studovat a doufat, že udělám test nad 90 %, včetně.
Proč potřebuji o level výše? Jelikož na FCE kurz může jen student, který se nachází v levelu upper-intermediate a já jsem jen intermediate, musím o stupeň výš. Jenže kdo kdy měl 90 % úspěšnosti z AJ testu. Já ne. Moje poslední score bylo 81 %. Můj učitel mi řekl, jak je to úžasný výsledek po čtyřech týdnech angličtiny. Mno, to sice může být, ale není to dostatek k tomu, abych mohla jít na FCE. Takže musím na sobě těžce máknout, jinak nechci vidět, co bude následovat...
Docela dost mě překvapilo, že paní koordinátorka vinu svalila na naši agenturu, že udělala chybu v mém plánování studia. To, že ten plán škola schválila je však mnohem větší chyba. Tak se poperte o to, kdo je více vinen. Osobně si myslím, že škola...ale to ona jen tak nepřizná. Co už...stalo se.

Jinak se školou nejsem moc spokojená jako s celkem. Člověk si nemůže změnit učitele, pokud s ním není spokojený. Moje kamarádka měla hodně dlouho problémy s nekvalifikovaným učitelem. Kdybych jej měla já, tak koordinátorka Viva College má co dělat s tím, aby se něco dělo. Fakt že jo. Člověk neplatí pár desítek tisíc korun českých proto, aby měl učitele, který neví, co a jak probírat v hodině angličtiny. Já naštěstí dostala úžasného učitele, který je jen o 2 roky starší než já. Možná právě proto lépe rozumí studentům a snaží se je přátelsky motivovat. Na co si však stěžovat musím je pomalost internetu na škole. Na to, že je to v centru města, se občas stává, že člověk čeká na načtení stránky 30 minut a po té stále zírá na bílou obrazovku. Není to tak pokaždé, ale už se mi to stalo asi 3krat.

Takže pokud máte přecejen více peněz na studium angličtiny, volte ACE.

Žádné komentáře: