Můj nejhorší sen

Právě jsem se probudila z nejhoršího snu, co jsem tu kdy měla. Tak mě to rozhodilo, že o tom musím napsat...zdálo se mi, že jsem jela najednou domů do ČR. Vůbec nevím, kdo mě poslal zpět domů. Letěla jsem sama letadýlkem s českou průvodkyní, která mi ještě vyčetla "To si ani nevyfotíte Dubai?" Naprosto nechápu, jak jsme to letěli, protože let do Austrálie s Korean Air byl přes Rusko :-D Cestu letadlem jsem si celkem užívala, ale jen co jsem překročila práh, protože jsme letěli i poměrně nízko k zemi. Jen co jsem se však překročila práh našeho bytu v Brně, uvědomila jsem si, že se někde stala chyba. Byla zrovna sobota po poledni...Takže představa, něco někde řešit v souvislosti, proč jsem se vlastně ocitla v ČR, byla nemyslitelná. Lítala jsem po bytě a nadávala jako špaček, jak se mohlo stát, že jsem odletěla....že jsem chtěla v Austrálii zůstat déle a víza mám "až" do konce dubna.

Pak jsem se naštěstí probudila a uvědomila si, že to byl JEN sen. Ufff...spadl mi taaakový šutrák ze srdce.

Žádné komentáře: