Mattovy narozeniny

Na Mattovy narozeniny se pořádala u Mattových rodičů menší rodinná oslava. Sešli jsme se společně s rodiči, prarodiči a dvěma Mattovými kamarádkami Sarah a Elise. Lyn se postarala o kuchtění večeře a já jsem upekla jablečný štrůdl jakožto dezert.

Po večeři se Mike pochlubil archivním červeným vínem, které se chystal otevřít. V ten den měla láhev cenu 500 dolarů...a my ji vypily na posezení po večeři. Mno...my(?) Vetšinu vypila Elise. Nevím, asi je zvyklá pít. Mně Mike nalil sklenku, kterou jsem do sebe stěží dostávala. Víno bylo dobré, ale moc silné. Po pár doušcích jsem cítila, že jedna sklenka je na mě až až. Vypít více jak polovinu v případě Elise, tak mě hledá rodina pod stolem :-D (ne, že bych měla zkušenosti...jen odhaduji své možnosti).

Byl to moc příjemný večer...ostatně každý strávený s Mattovou rodinou.

Žádné komentáře: