New Years Eve

Na českého Silvestra jsem ráno po rozcvičce v bazéně dvě hodiny pracovala (zvelebovala jsem dům jedné své klientky). Po té, co si mě Matt vyzvedl, stavili jsme se domů pro pár věcí a vyrazili na Gold Coast na novoroční beach party. Ten den bylo nesnesitelné horko. V Brisbane stoupaly teploty z ranních 32 stupňů až na odpolední 40tku. V tu dobu jsme se právě s Mattem ubírali autem směrem Gold Coast. Jelikož Gold Coast je na jihu a na pobřeží, bývá tam chladnější počasí než v Brisbane. Když jsme tam po hodině dojeli, bylo tam 34,5 stupňů.
Hodili jsme na sebe plavky a šli se osvěžit do bazénu, který patří k apartmánu Mattova kamaráda. Zprvu jsme šli do oceánu, ale rychle jsme to vzdali, protože voda byla hodně slaná a poměrně chladná. Naopak v bazénu byla jako kafíčko...jako voda ve spa poolu. Hráli jsme s Mattovým kámošem Mikem a jeho dětmi (Sam a India) v poolu házenou s tenisovým míčkem. Pak si Mike a Matt hráli chvíli s dětmi Wii :-) Poprvé jsem to viděla na Mobitexu v roce 2008, ale ještě nikdy v reálném životě.

Kolem 3tí hodiny byl čas na nákup něčeho na zub na oslavu Nového roku. Vyjeli jsme Mikovým BMW M6 v černém kabátě s krémovým interiérem v kůži do pár obchodů. V bottle shopu Mike nechal přes 200 dolarů, což se na něm později podepsalo. Navštívili jsme ještě fruit shop a pak tradá domů, kde mezitím děti měli nakázáno uklidit. Mno...po příjezdu jsem jejich práci pro jistotu dokončila. Chlapíci se postarali o přípravu beach party na pláži.
Kolem 6té hodiny se začali objevovat Mikovi příbuzní. Dali jsme si s nimi dvakrát mangové daiquiri. Protože Mike zásadně nevaří a na to, abychom šli někam na jídlo, nebyl čas, vyřešili jsme svůj hlad nezdravou večeří. Mikova sestra všem přinesla velký balík chipsů (hranolek) a scollops (smažené na plátky krájené brambory), o které jsme se podělili. Po večeři jsme si s Mattem na skoro dvě hodiny schrupli na balkoně. Probudili jsme se hodinu a půl před půlnocí. Sešli jsme na pláž, kde bylo snad 30 lidí, které jsem nikdy neviděla.

Půl noc byla provázena ohňostrojem ve městě, který jsme sledovali z pláže, hrála nám hudba z magneťáku. Přiťukli jsme si ne zrovna vynikajícím šampusem, poseděli chvilku na pláži, vyslechla jsem si od Matta pár moc pěkných slov...- to byla půlnoc. Začátek roku 2OO9. Kolem 1.-2. hodiny ranní se za námi stavila kamarádka Danijela ze Srbska, se kterou jsme prohodili řeč a vyrazili zpět do Brisbane.

Po příjezdu domů ve 3 hodiny ráno jsem si zavolala s mými rodiči a Jitusínkem...tož hovor na dvě hodiny by asi nikdo z nás nechtěl platit. Ještěže ten skype existuje. Měli jsme v plánu vyjet v 6:30 campovat s Mattovou rodinou. Tož pro mě nemělo cenu na hodinu a půl usnout, tak jsem napsala Wittískovi email, nachystala si věci na campování a bylo. Matt se vzbudil a vyrazili jsme... (viz další příspěvek).

Žádné komentáře: